سارین وب دیزاین

طراحی انواع سایت های اختصاصی

سارین وب دیزاین

طراحی انواع سایت های اختصاصی

با اجزای یک کمپین رسانه اجتماعی موفق بعد از طراحی سایت آشنا شوید

بعد از  طراحی سایت مهم ترین اصل برای کسب وکار جذب ترافیک  وکاربر و تبدیل آنها به مشتری است. در این میان شبکه های اجتماعی بازوی مناسبی برای جذب مخاطب بعد از  طراحی سایت هستند . در ادامه همراه با  طراحی سایت باشید.
زمانی که بحث بازاریابی می شود، شما باید در مکان هایی قرار بگیرید که مخاطبین تان در آن جا حضور دارند و البته مخاطبین مورد نظر شما در رسانه های اجتماعی فعالیت می کنند. اما، مشتریان  طراحی سایت  شما در کجا قرار دارند، ممکن است در این رسانه های اجتماعی رقیبانی نیز وجود داشته باشد.
مشکل در رسانه های اجتماعی این است که شما نه تنها در ارتباط با رقیبان عرصه کاری خود هستید، بلکه با تجارت های دیگری نیز در ارتباط و رقابت هستید که می خواهند نظر مشتریان شما را به خود جلب کنند. این موضوع به این معنی است که اگر شما در این کانال های شبکه اجتماعی به طور فعالی حضور داشته باشید، کافی نیست. برای این که در این کانال های اجتماعی قدرتمند ظاهر شوید، باید کمپین های بازاریابی موثری را به وجود آورید.

کمپین رسانه های اجتماعی، یک استراتژی بازاریابی ضروری برای برند سازی موفق و تبلیغ  طراحی سایت  یک تجارت می باشد. اما برنامه ریزی، طراحی و اجرای کمپین شبکه های اجتماعی موثر خیلی هم کار ساده ای نیست.

بیایید به کمپین های رسانه اجتماعی نگاهی بیاندازیم تا این موضوع را بیشتر درک کنید:

 A) یک کمپین رسانه اجتماعی که فراگیر می شود

توییت OREO در SUPER BOWL BLACK OUT بهترین مثال برای کمپین رسانه اجتماعی موفق می باشد. اگرچه کمپین رسانه های اجتماعی شاید به نظر راه سخت و دقیقی به نظر نیاید اما این موضوع از هر فرصتی به نفع تجارت استفاده می نماید که البته می دانید این فرصت ها برای یک تجارت و طراحی وب سایت می تواند غنیمت باشد. این مورد به عنوان "بازاریابی در زمان واقعی" نام دارد.

B) یک کمپین رسانه اجتماعی ناموفق

کمپین TWITTER از MCDONALD در سال 2012، یک مثال کمپین شبکه اجتماعی است که به طور تاسف باری شکست خورد. #MXSSTORIES یک هشتگی بود که توسط برند خود برای جلب توجه کاربران TWITTER ساخته شد. اما زمانی که کاربر رسانه اجتماعی شروع به استفاده از این هشتگ برای برجسته نشان دادن داستان های وحشتناک خود استفاده می نمود، تبدیل به BASHTAG شد:

-" توجه کنید، من در MCDONALD کار کرده ام. #MCDSTPRIES می تواند مو بر تن تان راست کند و شما را وحشت زده سازد." (توسط TWITTER)

-#MCDSTPRIES هرگز قدیمی نمی شود، KINDA یک جعبه شامل 10 عدد جوجه از MCDONALD را برای یک هفته زیر خورشید قرار داد. ( توسط LA TIMES)

برای اطمینان، شما چنین اشتباهاتی را در کمپین رسانه های اجتماعی خود مرتکب نمی شوید، در این مقاله برخی از جزئیات کلیدی که باید قبل از انجام فعالیت هایی در رسانه های اجتماعی ملاحضه کنید، برای تان توضیح می دهیم.

1.مشخص کردن اهداف استراتژیک

زمانی که بحث کمپین های رسانه اجتماعی می شود، یک ضرب المثل قدیمی در این بین صدق می کند: "شکست خوردن در برنامه ریزی، مقدمه شکست کلی می باشد"
موفقیت کمپین های رسانه اجتماعی بر اساس داشتن اهداف واضحی است که می تواند به تکامل برنامه ریزی تان کمک شایانی کند. عامل هایی برای این کمپین وجود دارد که در موفقیت نقش مهمی را ایفا می کنند- وضوح پیام، زمان بندی خوب، انتخاب کانال های رسانه اجتماعی صحیح برای مشخص کردن مخاطبین مورد نظر و غیره.
اهداف کوتاه مدت و بلند مدت که می خواهید با این رسانه های اجتماعی به آن برسید را مشخص کنید. به اهداف کوتاه مدت به عنوان قدم های کوتاهی برای رسیدن به اهداف بزرگ در تجارت خود فکر کنید.

- آیا این اهداف آگاهی از برند و طراحی وب سایت تان را تقویت می کند؟
- می خواهید که میزان مخاطبین سایت خود را افزایش دهید؟
- آیا می خواهید هویت برند و اعتبار  طراحی سایت  تان را ارتقاء دهید؟
- آیا اهداف شما باعث بهبود فروش محصولات و سرویس های طراحی وب سایت تان می شود؟
- آیا فالورهای بیشتری می خواهید؟
- آیا می خواهید که فالورهای تان به شما و  طراحی سایت  و برندتان جذب شوند؟
- آیا می خواهید حجم مخاطبین طراحی وبسایت و برند خود را افزایش داده و میزان درآمد خود را از  طراحی سایت  و تجارت خود افزایش دهید؟
اطمینان حاصل کنید که اهداف کمپین رسانه اجتماعی تان با اهداف تجاری و  طراحی سایت  تان مطابقت دارد.
2. اجرای استراتژی ها و تاکتیک هایی که از اهداف تان در تجارت و  طراحی سایت  پشتیبانی می کند
زمانی که برای کمپین رسانه های اجتماعی خود اهدافی را مشخص می کنید، آماده ساخت استراتژی های داخلی این کمپین هستید که می تواند به رسیدن آن اهداف تان بسیار کمک کند. مقرر کردن جزئیات استراتژی ها برای کمپین بازاریابی تان به اهمیت برنامه تجاری تان می باشد.
استراتژی و تاکتیک هایی که باید اجرا کنید به اهدافی که می خواهید توسط این کمپین بازاریابی به آن برسید، بستگی دارد. برای رسیدن به نتایج مورد نظرتان در این کمپین، باید در رسانه های اجتماعی متناسبی ایفای نقش کنید.
اگر قصد دارید تا افراد بیشتری از مخاطبین خود را جذب برند و  طراحی سایت  تان کنید، باید دارای یک تصویر رقابتی و ممتاز باشید و توسط استفاده از تنها یک هشتگ در این کانال های اجتماعی که این هشتگ را پشتیبانی می کنند، مخاطبین جدیدی را به خود جلب نمایید، مانند FACEBOOK، TWITTER و INSTAGERAM.

3.ترویج کمپین رسانه اجتماعی

کلید اصلی برای اینکه به طور موثری کمپین رسانه اجتماعی خود را بازاریابی و تبلیغ کنید این است که پیش بینی های از خود برای مخاطبین تان فراهم سازید. در هفته هایی که در حال تبلیغ کمپین بازاریابی خود هستید، با فالورها و مشتریان برند و یا  طراحی سایت  خود در تماس باشید، حتی اگر در مراحل اولیه آشنایی با آن ها و یا در مرحله ای قبل از ثبت نام مخاطبین تان در طراحی وب سایت خود می باشید.
به مشترکان  طراحی سایت  خود ایمیل هایی ارسال کنید تا به کمپین بازاریابی شما بپیوندند. با به اشتراک گذاری محتواهای مربوطه به طور منظم در این کمپین رسانه اجتماعی، سعی کنید حضور خود را در تمامی شبکه های اجتماعی که حضور دارید، تقویت ببخشید.
به عنوان مثال، اگر تنها در رقابت های موجود در FACEBOOK حضور دارید، تنها این کمیپین را در این مکان ترویج ندهید، بلکه برای تمامی شبکه های اجتماعی دیگر این محتواها را ساخته و به اشتراک بگذارید.

4. دعوت به جذب به برند و  طراحی سایت 

جذب مخاطبین به برند و طراحی وب سایت تان باید در تمام طول مراحل کمپین رسانه اجتماعی تان باشد- حتی قبل از راه اندازی، در طول اجرا و بعد از اتمام پروسه کمپین تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی. رسانه های اجتماعی به صورت مباحث و گفت و گو دو جانبه فعالیت و عمل می کند نه به صورت اینکه تنها یک نفر سخن بگوید. از این رو، جذب به برند و طراحی سایت برای تمام کمپین های رسانه اجتماعی برای رسیدن به موفقیت بسیار ضروری می باشد.

اما چگونه می توانید این جذب به برند و طراحی سایت خود را پرروش دهید؟ مثال های زیر را در این زمینه بررسی کنید:
پیش از راه اندازی و راه اندازی
برای مهیج و سرگرم ساختن فالورهای کنونی تان، به فکر ارتباط با آن ها باشید.
تویت در بالا از Domino’s Pizza UK مثال خوبی از "چگونه یک برند می تواند مراحلی را برای راه اندازی کمپین رسانه اجتماعی خود تنظیم کند" می باشد. آن ها برای هر یک تویت، یک پیتزای رایگان ارائه می دارند.

 در طول کمپین بازاریابی رسانه اجتماعی

بروزرسانی ها، بهترین راه مهیج و با انگیزه نگه داشتن افرادی است که برند و طراحی سایت تان را دنبال کرده و حمایت تان می کنند. شما می توانید با اشتراک گذاری اطلاعاتی درباره کمپین در حال پیشرفت تان توسط توییت و یا پست فرستادن های بروز و جدید، مخاطبین خود را مطلع سازید. شما به این ترتیب می توانید افرادی که در TWITTER همراه شما هستند را در طراحی سایت خود نیز داشته باشید و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب طراحی وب سایت خود نماید.

تویت بالا از STARBUCK در طول کمپین "TWEET- A- COFFE" نشان می دهد که آن ها به چه میزان با فالورهای خود در تعامل هستند و آن ها را در طول این کمیپین پشتیبانی می کنند.

پست های کمپین رسانه اجتماعی
جذب مشتریان طراحی سایت و یا برند از طریق پست گذاشتن، بهترین راه افزایش مشتریان وب سایت، ساخت هویت برند و پرورش وفاداری آن ها به طراحی سایت تان می باشد.

EVIAN، برند آب معدنی با کمپین #AmazingBabyRescueMe مخاطبینی را به خود جذب نمود، و در ازای این جذب شدن به آن ها کوپن های تخفیفی ارائه نمود.

همراهی با مخاطبین جذب شده به برند و یا طراحی سایت تان در نهایت شما را به میزان مشتریان بیشتری در طراحی وب سایت تان سوق می دهد. این همراهی به مخاطبین طراحی سایت و یا برندتان اطمینان می دهد که با تجارتی رو به رو شده اند که ارزش آن ها را می دانند و به این ترتیب به شما و برندتان اطمینان می کنند.

5.معیارهای خود را آنالیز کنید
بهترین راه برای درک اینکه آیا تلاش های بازاریابی تان موفقیت آمیز می باشد یا خیر، با ارزیابی کمپین بازاریابی تان می باشد. تنها راهی که باید این امر را انجام دهید با آنالیز کردن پست های مربوط به کمپین تان می باشد. انجام آنالیزها روی پست های تان می تواند داده هایی را درباره این که پست شما چه تاثیراتی را بر مخاطبین می گذارد و تعداد دفعاتی که دیده می شود، به اشتراک گذاشته می شود و لایک می شود را در اختیارتان می گذارد و به شما اجازه می دهد تا کنترل کاملی روی این پروسه داشته باشید. شما می توانید نتایج این آنالیزها را با اهداف اصلی خود مقایسه کنید.

رسانه های اجتماعی، بهترین سیستم عامل برای ارتباط با مشتریان سایت و دریافت نتایج قابل سنجش تان می باشد. اگر کمپین رسانه های اجتماعی تان با دقت و به خوبی اجرا و راه اندازی شود، شانس با شما همراه است و این کمپین شما فراگیر خواهد شد و به برند و طراحی سایت تان کمک می کند تا به نتایج دلخواه خود برسید. اجزای کلیدی ذکر شده در این مقاله، شما را از شکست خوردن در این زمینه محافظت می کند و برند و طراحی سایت تان را جزو نتایج اول موتورهای جستجو قرار خواهد داد.

این کمپین های رسانه اجتماعی باعث شناخت هر چه بیشتر شما می شود و باعث آشنایی مخاطبین با محصولات و سرویس های ارائه شده در طراحی وب سایت تان می شود که نرخ فروش و میزان درآمد از طراحی وب سایت تان نیز ارتقاء می یابد. از این رو می توانید یک برند و یا وب سایت شناخته شده ای داشته باشید که در سراسر رسانه اجتماعی حضور دارید. باید این را قبول داشته باشیم که اهمیت رسانه های اجتماعی امروز غیر قابل انکار است و نمی تواند مورد چشم پوشی قرار گیرد.

این اهمیت به طور قطع روز به روز افزایش خواهد یافت، از این رو داشتن وجه ای فعال در رسانه های امروز می تواند به مشهوریت هر چه بیشتر شما در سال های آینده نیز کمک کند و این موضوع به این معنی است که شما روز به روز می توانید میان رقیبان خود بدرخشید و برندی باشید که تمام مردم درباره آن صحبت می کنند و این هدف تمامی تجارت ها و تمامی حرفه ها می باشد. موفق باشید!


منبع:طراحی سایت

برندسازی به روش 101 در طراحی سایت

برند سازی بعد از  طراحی سایت به کسب وکار شما کمک میکند که فروش بیشتر و بهتری را تجربه کنید. در این زمان است که تازه میتوانید هزینه های بیشتری برای کسب وکار و خدمات خود دریافت کنید . در ادامه همراه با  طراحی سایت باشید.

واقعیت این شرایط اندکی متفاوت می باشد، و همه مشتریان زود و یا دیر این موضوع را می فهمند. آن ها تمام نا امیدی و خستگی خود را به طراح سایت نسبت می دهند و دلیل شکست خود را طراحی سایت می دانند. اما باید این را بدانید که در این جا طراحی و یا طراح وب مقصر نیست، بلکه این صاحب وب سایت که برای سایت خود چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین تبلیغی نکرده است.

 در این مقاله  طراحی سایت  ، ما نگاهی می اندازیم به این که طراحان و بازاریابان چگونه می توانند برخی شرایط را بهبود دهند تا مشتریان شان به موفقیت دست یابند، و یا حداقل چه توصیه ها و پیشنهاداتی را باید به مشتریان ارائه دارید تا از ارسال ایمیل های نامناسب به مخاطبان خود خودداری کنند تا نتایج ناامید کننده خود را به شما نسبت ندهند.

تنها  طراحی سایت  کافی نمی باشد، مگر این که تجارت منحصر به فردی را در اختیار داشته باشید.

ساخت حضور آنلاین موفق بدون هیچ تبلیغاتی تقریبا غیر ممکن می باشد. تنها راه برای انجام این کار واقعا این می باشد که مواردی را بسازید که کاملا حیرت انگیز باشند به گونه ای که خود به تنهایی به بازاریابی و تبلیغ بپردازد. احتمال وقوع چنین اتفاقی بسیار اندک است، از این رو استراتژی هوشمندانه ای به نظر نمی رسد. شما باید وب سایت خود را به هر صورت تبلیغ کنید. این امر ضرورتا به این معنا نمی باشد که باید پول های زیادی را خرج کنید، بله که به معنی کارهایی است که باید انجام دهید. تنها ساخت و طراحی یک سایت نمی تواند موفقیت را تضمین نماید.

 یک نام انتخاب کنید و از همان جا پیش روید.

همان طور که در هر برندی آشکار است، یک نام تجاری می تواند شروع خوبی در این زمینه محسوب شود. به اثبات و مدارکی نیاز دارید؟ زمانی که یک شاهزاده نیاز دارد تا نام خود را به یک سمبل تغییر دهد و مردم به عنوان "هنرمند اسبق شناخته شده" به او مراجعه کنند، در جامعه بسیار همه گیر و فراگیر می شود، زیرا روز های زیادی درباره آن صحبت می شود، مسخره می کنند و یا تقلید هایی را در می آورند. همه این مواردی که به صوررت ناگهانی باعث شناخته شدن شاهزاده می شود، از آن پس مورد توجه مردم قرار می گیرد.

یک نام خوبی را انتخاب کنید، نامی که شما را پایدار نگه دارد. یک نام ایده آلی که می تواند ارتباطات مثبتی را باعث شود، برای یادآوری آسان باشد، برای تلفظ کردن راحت باشد و به صورت جهانی بتوانند آن نام را ذکر نمایند. انتخاب یک اسم سخت تر از آن است که تا به حال فکرش را می کرده اید.

زمانی که درباره یک اسم خوب تصمیم گرفته اید، قدم اول باید خرید نام دامنه باشد. سپس می توانید درباره مواردی مانند ساخت و طراحی لوگو و یا رنگ هایی که باعث ماندگاری و پایدار ماندن آن ها می شود، صحبت به میان بیاورید. نام شما مهم ترین سند و مدرک تجاری شما می باشد، از این رو احترام و ارزش زیادی برای آن قائل شوید.

  لوگو خود را برای ارزیابی، هم چنین در زمینه رنگ و یا تک رنگ بودن و قابل شناسایی بودن ساده بسازید.

لوگو ها نیز بسیار با اهمیت می باشند، زیرا شما می خواهید تا آن را در طراحی سایت خود قرار دهید، از این رو طراحی لوگو باید به گونه ای باشد که در طراحی سایت  به خوبی نمایان شود. به طور مثال بسیار آشکار است که لوگو هایی که به سادگی در یک فضای مستطیلی جای می گیرند بهتر از لوگو هایی می باشند که به شکل یک دایره بزرگ هستند، زیرا دایره ها به خوبی مقیاس نمی شوند. شما فضای بسیاری را در حاشیه یک دایره از دست می دهید، زیرا سایت ها به گونه ای می باشند که هر چیزی را درون یک فضای مستطیلی جای می دهند. اندازه دایره مشخص می کند که چه اندازه فضای مستطیلی باید در طراحی برای آن در نظر گرفته شود.

یک لوگو خوب هم چنین باید به سادگی قابل شناخت باشد حتی زمانی که در رنگ همیشگی و معمولی خود نشان داده نشود. این یک اشتباه رایج برای طراحان گرافیکی بی تجربه می باشد که لوگو هایی را می سازند که بر اساس رنگ ها طراحی شده است و این است شناحت آن ها از رنگ هایی که باید در طراحی استفاده کنند. این اشتباه را تکرار کنید و به پایداری طراحی لوگو خود فکر کنید، حتی اگر تغییر رنگ یافت.

 قبل از این که طراحی سایت را بسازید، صفحات رسانه اجتماعی را برای آن به وجود بیاورید.

شاید این مورد اندکی غیر عادی به نظر برسد، اما دلیل خوبی برای این امر وجود دارد. شما می توانید از رسانه های اجتماعی قبل از راه اندازی وب سایت تان برای وابسته کردن و جذب کردن مردم و طرفداران استفاده کنید.

 طرفداران زیادی را در رسانه های اجتماعی جذب کنید و روی این مورد تا جایی که می توانید سرمایه گذاری نمایید.

فرقی ندارد که دیگر چه کارهایی انجام می دهید، مهم ترین چیزی که قبل از راه اندازی وب سایت برند خود باید در وهله اول انجام دهید، جذب طرفداران نسبت به برند و تجارت تان است. و یا حداقل باید اطمینان حاصل کنید که آن ها نام شما را می دانند و همیشه آن را به یاد خواهند داشت.

JOHN WEST (تولید کننده محصولات کنسرو ماهی) این امر را در اواخر دهه 1990 و ابتدای دهه 2000 زمانی که ویدئو تبلیغاتی خود را منتشر کرد و مردم را تشویق به اشتراک گذاری آن نمود، با موفقیت انجام داد. دیگر برند ها نیز این روند را پیروی کردند، مانند صنایع لبنیات PANDA.

زمان خود را روی موارد کوچک و ناچیزی هدر ندهید. هر کاری که می خواهید انجام دهید فرقی ندارد، آن را بزرگ و برجسته بسازید. اطمینان حاصل کنید که هر کسی درباره آن صحبت می کند. این تبلیغات که درباره آن صحبت نمودم مربوط به سال های پیش است و هنوز هم درباره آن ها در این مقاله صحبت می کنم، این امر می تواند میزان فراگیر بودن آن ها را مشخص کند. این مورد یک نوع مشهوریتی است که باید به آن دست یابید.

چه باور کنید یا خیر، به راحتی می توانید برای بازاریابی و تبلیغات تجارت و طراحی وب سایت خود، با مردم در تعامل و ارتباط باشید. می توانید داده های شخصی در وب سایت های نظیر FACEBOOK و LINKEDIN از مردم بیابید و از این طریق می توانید کاربران و مخاطبین تجارت و طراحی وب سایت خود را مشخص کنید. اختصاص دادن زمانی برای ارسال پیام شخصی به طرفداران و فالورها و حتی ارسال پیام در گروه ها، نشان دهنده ویژگی های بسیاری می باشد: استفاده از نام ها نیز می تواند بسیار کمک کننده باشد.

 صفحه "به زودی خواهد آمد" را به صورت شگفت انگیز بسازید.

برخی کارشناسان به شما می گویند که از این مرحله صرفه نظر کنید، و شاید هم بگویند که معرفی و بیان کردن این که صفحه و یا سایت شما در حال ساخته شدن می باشد، ایده بسیار بدی است.

اما آیا واقعا این طور می باشد؟ شانسی در این جا وجود دارد که توسط کمپین بازاریابی که در مرحله 5 توضیح دادیم به میان آمده است، مردم زیادی سعی می کنند تا قبل از آماده بودن وب سایت تان برای راه اندزی شدن، آن را بررسی نمایند.

اشکالی ندارد، تا جایی که می توانید آن ها را نسبت به سایت و تجارت خود مشتاق نگاه دارید. اجازه دهید تا این صفحه شما را بوک مارک کنند و از آن ها بخواهید تا در RSS FEDD شما اشتراک یابند، اجازه دهید تا توسط آدرس ایمیل شان با شما در تماس باشند و غیره. هر کاری که می کنید فرقی ندارد، در هر صورت اینکه به آن ها بگویید که وب سایت شما چه زمانی برای مشاهده شدن و بازدید کردن آماده می باشد را ساده سازید.

تنها اطمینان حاصل کنید که شما این کار را نصفه و نیمه انجام نمی دهید. شما باید در این مرحله مانند مراحل دیگر تمام سعی خود را بکنید و صفحه ای را بسازید که جمعیت زیادی را به خود جلب نماید. به طور ایده آل مردم با یکدیگر درباره اینکه چقدر وب سایت در حال ساخت شما حیرت انگیز می باشد، صحبت می کنند و این امر می تواند در ذهن آن ها پیش بینی هایی را به وجود آورد که امکان دارد که سایت واقعی آن چنان که می گوید، عمل نکند. از این رو آن ها واقعا می خواهند وارد سایت تان شوند تا همه چیز بر آن ها اثبات شود.

 وب سایتی را بسازید که همان طور که قول داده بودید، عمل نماید.

اگر در حالی که وب سایت تان در حال ساخته و طراحی شدن می باشد، قول های فراوانی درباره آن بدهید، باید در آینده و زمانی که کار ساخت سایت به اتمام رسید، انتظارات مردم و کاربران را برطرف سازید. هر چه که می سازید فرقی ندارد، در هر صورت باید به اندازه ای بزرگ، متناسب، مربوطه و بهتر از هر چیزی که از قبل وجود داشته است، نمایان شود.

تمامی این موارد گفته شده برای این که به موفقیت دست یابید و در دید مردم متمایز دیده شوید و در میان رقیبان تان سربلند بیرون بیایید، صدق می کند. وب سایت شما باید به طور آشکاری خوب کار کند، اما به این معنا نیست که همه موارد را در سایت قرار دهید به گونه ای که نتوانید هدف سایت را برای کاربران و مخاطبان مشخص نمایید. شما دقیقا باید بدانید که چرا هر چیزی که در صفحه شما ظاهر می شود، در آن جا وجود دارد. این وب سایت باید برای جستجویابی آسان بوده و به خوبی برنامه ریزی شده باشد. محتوا ها مخصوصا متن ها در طراحی وب سایت حرف اول را می زنند.

 تجربه ارتباط با شما را برای کاربران خود دلپذیر بسازید.

کاربران وب سایت برای رفتارهای نامناسب شان عذر و بهانه ای ندارند. شما باید یک میزبان خوب باشید و از بازدید کنندگان خود مراقبت کنید. خدمات سرویس دهی شما باید واقعا استاندارد باشد و هر کسی باید برای ارتباط برقرار کردن با شما مسیر راحتی را طی نماید. باید حضور در رسانه های اجتماعی خود را حفظ کنید و از کارمندان و پرسنل متخصص و با تجربه ای کمک بگیرید تا بتوانید وظایف و عملکرد های خوب و کاربردی را در وب سایت خود به نمایش بگذرید.

صراحت در گفتار در  طراحی سایت  و تجارت، چیزی است که برای استراتژی بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی اهمیت دارد.

پیروی کردن از توصیه های بالا به شما کمک می کند تا یک برند آنلاین بسیار قدرتمندی را بسازید که مخاطبین بسیاری را جذب می کند و از آن ها می خواهد تا شما را دوست بدارند و همراه شما باقی بمانند. کلید اصلی این می باشد که ماهیت و اصلیت خود را به درستی نگاه دارید و آن چه که مردم می خواهند را به آن ها ارائه کنید و با بهترین بودن خود، بتوانید توجه بسیاری از مردم را جلب نمایید.

یک برند مردمی، برندی است که می تواند مردم را بیشتر با تجارت و طراحی وب سایت همراه کند. این همراهی و به اشتراک گذاری و بسط این همیاری و همراهی بسیار ضروری است، مخصوصا برای برندهای کوچک تر. اجازه دادن به مردم برای مشاهده کردن بخش تجاری و مردمی برند و  طراحی سایت  تان، می تواند بسیار شگفت انگیز باشد.

در نهایت باید گفت که هر چقدر هم که  طراحی سایت  جذاب و زیبایی داشته باشید، باید به فکر حضور آنلاین خود در قالب یک برند و یا یک لوگو باشید. تنها در این صورت است که می توانید به اهداف اقتصادی و تجاری خود دست یابید و به موفقیت برسید.