باز برگشتیم سر طراحی سایت و اهمیت داشتن یا نداشتن آن ؟ اگر بازهم قانع نشده اید که طراحی سایت برای کسب وکار شما میتواند مفید باشد حتما این مقاله را تا انتها بخوانید . در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.
– همیشه و همه جادر دسترستر باشید
یک وب سایت بعد از طراحی سایت گسترهی جغرافیایی دسترسیپذیری بسیار بزرگتری نسبت به آدرس فیزیکی یک شرکت دارد. برای اینکه مشتریان شما بتوانند به وب سایت شما و در نتیجه به شما مراجعه کنند فقط و فقط احتیاج به یک اتصال اینترنت دارند. تفاوتی ندارد که مشتریان شما کجا باشند، هر کجای دنیا شبکه اینترنت میتواند ارتباط مشتری را با شما برقرار کند.
نکته دیگر در بحث دسترسیپذیری شما زمان است. مشتریان شما نهایتاً طی ساعات اداری کارکرد شما میتوانند به محل شرکت شما مراجعه کنند، اما مراجعه مشتری به وب سایت محدودیت زمانی ندارد و در هر ساعت از شبانهروز، حتی در ایام تعطیل مشتری میتواند از طریق وب سایت با شما در ارتباط باشد و از خدمات ارائه شده توسط شما بهرهمند شود.
طبیعتاً هرقدر ارتباط مشتری با شما بیشتر باشد، امکان ارائه خدمات یا فروش محصولات افزایش مییابد و این امر باعث رونق کسب و کار شما خواهد شد.
– باید دیده بشوید
برای بیشتر دیده شدن کسب و کارتان چکار میکنید؟ مسلماً اولین گزینهای که پس از شنیدن این سؤال به ذهنتان میرسد، تبلیغات است، اما گسترهی تبلیغات در خارج از شبکهی اینترنت به دلیل گرانتر بودن هزینه تبلیغات محدودتر بوده و انتخابهای شما را محدودتر میکند.
–بعد از طراحی سایت روی سئو یتان کار کنید
یکی از مهمترین دلایلی که باعث میشود یک وب سایت در بهبود رونق کسب و کارتان تأثیر داشته باشد، موتورهای جستجوی اینترنتی و در صدر آنها گوگل است. همانطور که مطلع هستید گوگل یک موتور جستجوی قدرتمند است که کاربران اینترنتی را بر اساس جستجوی کلمات یا عباراتی به وب سایتهای مد نظرشان هدایت میکند.
– خدمات و محصولات خود را بهتر معرفی کنید
یکی از ویژگیهای استفاده شبکه اینترنت برای مدیریت کسب و کار صرفهجویی در زمان مشتری و فروشنده است. فروشنده میتواند یکبار توضیحات و تصاویر محصولات و خدمات خود را بر روی وب سایت قرار داده و از تکرار دائم آنها برای مشتریان جلوگیری کند.
– از مشتریان خود بازخورد دریافت کنید
نظر مشتریان بسیار مهم است. در بسیاری از موارد نظرات مشتریان بهقدری سازنده میباشند که تأثیرات آن رونقی باورنکردنی به کسب و کار شما خواهد بخشید. داشتن یک وب سایت در جهت دریافت بازخورد از مشتریان از این نظر حائز اهمیت است که در وب سایت با استفاده از فرمهای نظرسنجی و تماس با ما و احیاناً بخشهای کامنتینگ، دریافت نظر بسیار آسانتر است. مشتریان وبسایت آرامش خاطر و فرصت بیشتری در مقایسه با مشتریان حضوری شما خواهند داشت و بازخورد بهتری را به شما ارائه میدهند.
– در چرخه رقابت باقی بمانید
بسیاری از رقبای شما در حال حاضر اقدام به ایجاد وب سایت کردهاند و یا در صدد ایجاد آن هستند. اگر میخواهید از رقبایتان عقب نمانید، هرچه سریعتر لازم است شما هم برای ایجاد وب سایتتان اقدام کنید. توجه داشته باشید در شرایط برابر گوگل به وبسایتهایی بهای بیشتری میدهد که قدمت صفحات آنها بیشتر باشد. پس اگر فکر میکنید کسب و کار شما نیاز به وب سایت دارد که طبق موارد ذکر شده قطعاً دارد، همین امروز اقدام کنید.
– به مشتریان خود اطلاعرسانی کنید
یکی از ویژگیهای وب سایتهای اینترنتی قابلیت عضوگیری از کاربران خود میباشد. کاربرانی که عضو وب سایت شما میشوند، با درج ایمیل یا شماره تلفن خود یک راه ارتباط دائمی با خودشان به جای میگذارند. داشتن یک راه ارتباطی دائمی با مشتریان کمک شایانی به نگهداری یا حتی بازگرداندن مشتری به کسب و کار شما دارد.
– بعد از طراحی سایت آنلاین بفروشید
با توجه به رشد سریع فروشگاههای اینترنتی و تجربهی خوشایندی که این نوع خرید به جهت صرفهجویی در وقت و هزینه در اختیار مشتریان قرار داده است، در صورتی که فروش محصول فیزیکی یا ارائه خدمات مجازی داشته باشید، پس از گذشتن زمانی از راهاندازی وب سایتتان میتواند به صورت آنلاین و از طریق وب سایت نسبت به فروش محصولات یا ارائه خدمات اقدام نمایید. فروش آنلاین سریعتر از فروش سنتی متداول انجام میشود و ویژگیهایی چون دریافت وجه به صورت نقد توسط درگاههای اینترنتی بانک را به همراه دارد که باعث بهرهوری کسب و کار شما میگردد.
امیدواریم توضیحات فوق شما را به این نتیجه رسانده باشند که برای افزایش بهرهوری کسب و کار سنتیتان نیاز به یک وب سایت دارید. نکتهای که در بحث ایجاد وب سایت بسیار حائز اهمیت است، رعایت اصول و استانداردهای طراحی وب سایت میباشد که در صورت عدم رعایت میتواند چشم انداز امید شما را به ویرانهای مایوس کننده تبدیل کند. طراحی سایت خود را حتماً به شرکتهای با تجربه در امر طراحی سایت بسپارید.
نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید .
منبع:طراحی سایت
فروشگاه های فیزیکی کم کم برای حضور در فضای مجازی روبه طراحی سایت فروشگاهی می آورند . به طوریکه تا چند سال دیگه طراحی سایت جزو یکی از ملزومات برای کسب وکار ها به حساب می آید . اما حال میخواهیم ببنیم یک فروشگاه اینترنتی در طراحی سایت چگونه موفق میشود؟
در ادامه به ذکر برخی نکات خواهیم پرداخت پس همراه باشید.
– قبل از طراحی سایت نام مناسب برای کسب وکار خود انتخاب کنید
اولین گزینه برای راهاندازی یک فروشگاه اینترنتی انتخاب نام فروشگاه و ثبت دامنه است. نام شما، برند شما را در ذهن مشتریان ثبت خواهد کرد. یک نام مناسب تا حد امکان کوتاه، مرتبط با کسب و کار و خاص است. بسیاری از افراد گمان میکنند اگر نام سایتشان را بر اساس ساختار یک وبسایت مشابه و موفق انتخاب کنند موفقیت بیشتری کسب خواهند کرد. از همین رو در بازار امروز فروشگاههای اینترنتی سایتهای زیادی با پیشوند دیجی یا پسوند کالا میبینیم.
در نظر داشته باشید یک اسم شما را خاص نمیکند، این شما هستید که با تلاش میتوانید اسمی را خاص کنید. پس نام سایتتان را بدون در نظر گرفتن اینکه سایتهایی که پیش از شما آغاز به کار کردهاند انتخاب کنید.
– سیستم مدیریت محتوای مناسب با طراحی سایت مناسب برگزینید
سیستم مدیریت محتوا، اطلاعات فروشگاه شما اعم از لیست کالاها یا خدمات، توضیحات آنها، تصاویر، قیمتها و … و اطلاعاتی شامل مشتریان، فرآیند خرید و ثبت سفارش و … را شامل میشود.
اینکه چه سیستم مدیریت محتوایی انتخاب میکنید بسیار مهم است. فرص را بر این میگیریم که قصد برنامهنویسی اختصاصی برای فروشگاهتان ندارید و قصد دارید از سیستمهای عمومی و متداول مثل ووکامرس، پرستاشاپ، اپنکارت یا … انتخاب کنید.
اینکه چه سیستمی مناسب کار شماست تا حدی سلیقهای است. البته باید امکانات هر سیستم را سنجید و مشخص کرد که کدام سیستم مدیریت محتوا میتواند آنطور که شایسته است پاسخگوی نیاز شما باشد. دقت داشته باشید در میانه راه تغییر یک سیستم مدیریت محتوا کار چندان آسانی نیست. پس بهتر است سیستمی انتخاب کنید که نیاز به تغییر آن نباشد. در لینک زیر برخی از معروفترین و متداولترین فروشگاهسازهای اینترنتی با یکدیکر مقایسه شدهاند.
پس از انتخاب سیستم مدیریت محتوای وبسایت، نیاز است که ظاهری مناسب برای وبسایتتان در نظر بگیرید. یکی از ویژگیهای ظاهر مناسب برای وبسایت علاوه بر زیبا بودن قالب، خاص بودن آن است. یعنی قالبی که توسط دیگران استفاده نشده باشد. تیم توسعه و طراحی سایت با طراحی قالب اختصاصی برای فروشگاه شما بر اساس بروزترین متدهای روز طراحی وبسایت، ظاهری مناسب و کاربرپسند را به وبسایت شما خواهد بخشید.
– هاست پرسرعت و مرغوب تهیه کنید
همانطور که مستحضر هستید، هاست یا میزبانی فضایی است که اطلاعات سایت شما شامل کدهای برنامهنویسی سیستم مدیریت محتوا، تصاویر، بانکهای اطلاعاتی و … بر روی آن قرار میگیرند. علاوه بر اینکه سرور میزبانی شما باید پایداری بالایی داشته باشد و سایت شما را در تمام ساعات شبانهروز در دسترس مشتریان قرار دهد، عموما فروشگاههای اینترنتی مصرف زیادی از منابع سرور دارند و میبایست سرویسی برای آنها تهیه شود که پاسخگوی این نیاز باشد. یک هاست کم منبع جز کلافگی برای شما حاصلی نخواهد داشت و باعث میشوند نتوانید بر روی هدف فروشگاه خود تمرکز کنید.
– کار خود را بعد از طراحی سایت تخصصی کنید
پس از آماده سازی ملزومات یک فروشگاه اینترنتی و راهاندازی وبسایت میبایست بر روی کسب و کار خود متمرکز شوید. بسیار دیده شده است که فروشگاههای اینترنتی تصمیم به فروش گسترهی وسیعی از انواع کالاها بدون تخصص کافی در خصوص بسیاری از محصولاتشان میکنند. مشتری زمانی به شما اعتماد میکند که بداند در خصوص یک کالا اطلاعات کافی را دارید. اگر سؤالی در خصوص کالایی از شما بپرسد و نتوانید پاسخ مناسبی داشته باشید، به احتمال زیاد مشتری را از دست خواهید داد.
سعی کنید حتیالمقدور برای شروع کار، نسبت به فروش کالاها یا خدمات حرفهی تخصصی خودتان اقدام کنید و زیاد از این شاخه به آن شاخه نپرید. حتی فروشگاههای بزرگی که امروزه میبینید تنوع بسیاری زیادی در دستهبندی محصولاتشان دارند شروع کارشان با تخصص بر یک گروه از محصولات بوده است.
– شفاف باشید
همواره این نگرانی برای مشتریان وجود دارد که محصولاتی که بصورت اینترنتی خریداری میکنند ویژگیهای ذکر شده در سایت فروشنده را نداشته باشد و یا به آن شکلی که توضیح داده شده است نباشد. توضیحاتی که در خصوص کالاها در وبسایتتان درج میکنید، دقیقاً و مو به مو باید مطابق کالایی باشد که قصد فروش آن را دارید. صداقت یکی از مهمترین اصول برای رسیدن به موفقیت در فروشگاههای اینترنتی میباشد. اگر میخواهید جلب اعتماد کنید شفاف باشید، این امر باعث میشود تصور خوبی از برند شما در ذهن مردم نقش ببندد و این موضوغ احتمال توصیه مشتریان فعلی به خرید از فروشگاه شما را به مشتریان بالقوه دیگر افزایش خواهد داد.
– مشتری را در جریان مراحل پس از ثبت سفارش قرار دهید
یکی از مواردی که توجه و اعتماد مشتری را به شما جلب میکند این است که پس از ثبت سفارش و خرید کالا توسط مشتری، تمامی مراحل را از طریق ایمیل و یا ترجیحاً پیامک اطاعرسانی نمایید.
اینکه مشتری بداند کالای خریداری شده دقیقاً چه زمانی ارسال شده است باعث آسودگی خاطر بیشتر او و مشخص شدن زمان تقریبی دریافت کالا خواهد شد.
همچنین در صورت ارسال محصولات توسط پست کد پیگیری پستی به همراه لینک رهگیری مرسوله در سایت پست را در اختیار مشتری قرار دهید تا امکان رهگیری مرسوله را بصورت آنلاین داشته باشد.
– بازه زمانی ارسال مشخص و سریع باشد
بهتر است مشتری بداند در چه بازه زمانی سفارش خود را دریافت خواهد کرد تا بر اساس آن برای وقت خود برنامهریزی داشته باشد. از زمانبندی سیستمهای ارسال محصول مثل پست و تیپاکس اطلاع حاصل کنید و بر اساس آن به مشتری زمان حدودی ترجیحاً با مشخص کردن روز و برای مشتریانی که در شهر خودتان هستند با مشخص کردن بازه زمانی بین ساعاتی خاص و امکان انتخاب بین بازههای مختلف فراهم کنید.
دقت داشته باشید که در صورت مشخص کردن بازه زمانی بسیار مهم است که محصول دقیقاً در همان زمان به دست مشتری برسد. اینکه بازه زمانی مشخص نباشد قابل قبول تر از مشخص کردن یک بازه زمانی اما تحویل در بازه زمانی دیگری است. این کار مشتری را بسیار دلسرد خواهد کرد و در صورتی که مشتری شما برنامهی ریزی مشخصی برای زمانش داشته باشد میتواند برای همیشه او را از فروشگاه شما روی گردان کند.
– خدمات پس از فروش داشته باشید
صرف فروش محصولات یا خدمات به یک مشتری نمیتواند تضمین کنندهی موفقیت یک فروشگاه اینترنتی باشد. شما به مشتریانی نیاز دارید که بیش از یکبار از شما خرید داشته باشند. یک مشتری زمانی به فروشگاه شما بازخواهد گشت که از سفارش قبلی تجربهی خوشایندی در ذهن داشته باشد. یکی از راهکارهای جلب رضایت مشتری و افزایش احتمال بازگشت او، ارائه خدمات پس از فروش محصول یا خدمات میباشد. سعی کنید پس از هربار خرید با مشتری ارتباط برقرار کنید و نظرش را در خصوص کالا یا محصول خریداری شده جویا شوید. به انتقادات احتمالی مشتری گوش کنید و در صدد رفع آن برآیید. همچنین با توجه به اینکه بسیاری از کالاهایی که به صورت اینترنتی به فروش میرسند از طریق پست، تیپاکس یا سرویسهای دیگر ارسال میشوند، با این کار اطمینان خواهید یافت که کالای فروخته شده به دست مشتری رسیده است.
تجربه نشان داده است که مشتری از تماس فروشنده پس از تحویل کالا خرسند خواهد شد و اعتماد بیشتری به فروشگاه خواهد داشت و این موضوع احتمال خرید مجدد مشتری را افزایش میدهد.
– کاربری سایت آسان باشد
فروشگاههای اینترنتی از هر قشری با هر سطح اطلاعاتی مشتری دارند. هر کس که به اینترنت دسترسی داشته باشد مشتری بالقوه شماست. دسترسی به بخشهای مختلف سایت و ثبت سفارش باید به سادهترین شکل ممکن باشد تا همه مشتریان بتوانند به راحتی اقدام به ثبت سفارش خودشان بکنند. حتماً یک راهنمای تصویری از چگونگی انجام مراحل ثبت سفارش تهیه کنید و لینک آن را به گونهای در سایت قرار دهید تا برای مشتریان جلب توجه کند.
– بعد از طراحی سایت تولید محتوا را شروع کنید
حتماً سعی بر این داشته باشید که اطلاعاتی که در خصوص یک محصول درج میکنید توسط خودتان تولید شده باشد. کپی اطلاعات از سایر سایتها باعث کاهش رتبه سایتتان در موتورهای جستجو یا اصطلاحاً افت سئو خواهد داشت. محتوا علاوه بر متن میتواند شامل عکسهای محصولات شما نیز باشد. سعی کنید از محصولاتتان از زاویههای مشخص تصاویر با کیفیت تهیه کنید. ترجیحاً از یک پس زمینه مشخص برای تمامی محصولات استفاده کنید. عکس دقیقاً از همان محصولی باشد که قصد فروش آن را دارید. طبیعتاً اینکه مشتری تصویر یک محصول را ببیند و محصولی با ظاهر دیگری دریافت کند چندان خوشایند نخواهد بود.
– به طور مداوم برای محصولات تخفیف در نظر بگیرید
یکی از راههای جلب توجه مشتریان به محصولات خاص، در نظر گرفتن تخفیف برای محصول مورد نظر است. سعی کنید در بازههای زمانی مختلف سود حاصل از برخی محصولات را کاهش داده و با تعیین قسمتی به عنوان محصولات تخفیفدار در صفحه اصلی، این محصولات را به مشتریان عرضه کنید. همچنین با ارسال خبرنامه نیز میتوانید مشتریان قدیمی را از تخفیفات در نظر گرفته شده با خبر سازید.
– هزینههای پرداختی مشتری را کاملاً مشخص کنید
عموما فروشگاههای اینترنتی دو هزینه از مشتری دریافت میکنند. یکی برای محصول فروخته شده و دیگری هزینه ارسال. توجه داشته باشید که طی انجام مراحل ثبت سفارش ریز هزینهها را دقیقاً برای مشتری مشخص نمایید تا مشتری بداند وجهی که میبایست پرداخت کند چقدر و بابت چه چیزی بود است. بهخصوص اگر در فروشگاه خود روش پرداخت در محل را دارید حتماً باید در هزینهی نهایی که به مشتری نمایش داده میشود هزینهی ارسال نیز ذکر شود تا در هنگام پرداخت مشکلی ایجاد نشود. بروز مشکلات اینچنینی، اعتماد مشتریان از را از فروشگاه شما سلب خواهد کرد.
– تبلیغات را فراموش نکنید
نه تنها برای فروشگاههای اینترنتی که یکی از پایههای موفقیت هر کسب و کاری تبلیغات هدفمند میباشد. همواره بخشی از درآمد خود را برای تبلیغات سرمایهگذاری کنید. یکی از روشهای تبلیغاتی که بازخورد بالا و نتیجه رضایتکنندهای میتواند داشته باشد تبلیغات ادوردز گوگل است. در صورت انتخاب کلمه کلیدی مناسب میتوانید درآمد بالایی از ورودی گوگل ادوردز کسب نمایید.
منبع:طراحی سایت
در مطلب قبلی به نکاتی درباره اینستاگرام مارکتینگ بعد از طراحی سایت و البته قبل از طراحی سایت پرداختیم . در قسمت دوم با طراحی سایت همراه باشید.
درباره بارگزاری تصویر در اینستاگرام بعد از طراحی سایت
هر چه بیشتر یاد بگیرید اینستاگرام چه کارهایی می تواند انجام دهد، بهتر می توانید راه هایی برای استفاده تجاری از آن پیدا کنید.
برنامه اینستاگرام را باز کرده و دوربین خود را فعال کنید و یا اینکه عکسی را از گالری فایل های خود انتخاب کنید. بهتر است سایز عکس شما 1080 در 1080 باشد.
در صورت لزوم یا علاقه می توانید با استفاده از فیلترهای عکس اینستاگرام، کیفیت عکس خود را افزایش دهید. شما می توانید رنگ ها را روشن تر کرده، شکل کلی تصویر را تقویت کرده، عکس ها را بچرخانید یا نقطه تمرکز عکس را تغییر دهید.
یکی از اهداف و بازار کاربری اینستاگرام از ابتدا کاربران استفاده کننده از فیلتر های تغییر عکس بوده است که سازندگان این برنامه را بر آن داشته که از این کاربران به عنوان اولین مشترکان اینستاگرام استفاده کند. به همین دلیل اینستاگرام دارای ویرایشگر عکس بسیار قدرتمندی است.
بعد از تکمیل ویرایش عکس، شما باید مرحله بعدی یعنی اشتراک گذاشتن عکس را شروع کنید. عکس های بدون شخصیت که مصنوعی بودن آنها از دور نیز به چشم می خورد، باعث کاهش تعامل کاربران شما می شود.
عکس های غیر منتظره و عکس هایی که در موقعیت های طبیعی گرفته شده اند، تأثیر بهتری دارند. بسیاری از شرکت ها از شبکه های اجتماعی متفاوت برای ایجاد تجربه هایی متفاوت استفاده می کنند.
مثال لینکداین برای بحث های تجاری و کسب و کار، توئیتر برای به روز رسانی بازاریابی محتوایی و بحث با مشتریان، و فیس بوک برای افزایش فرهنگی شاداب و به روز رسانی اطلاعات شرکت استفاده می شوند. اینستاگرام نیز برنامه ای عالی است که بوسیله عکس گرفتن از لحظات خنده دار می تواند به مفرح شدن صفحه فیس بوک شما کمک کند.
از خود خلاقیت نشان دهید. بهتر است لوگوی خود را در تمام عکسها بچسبانید. این کار در ارتقای برند شما اهمیت دارد. شما می توانید لوگوی خود را به صورت پیش فرض در گوشه تمام عکس ها قرار دهید.
بسیاری از افراد چنین کاری انجام نمی دهند و نکته نیز همین است. شما باید از روش هایی استفاده کنید که دیگران از آن بهره نمی گیرند. هر چیزی می تواند به ارتقای برند شما کمک کند و شما می توانید از هر فرصتی برای ارتقای برند خود استفاده کنید.
هشتگ چیست و در کسب وکار ها بعد از طراحی سایت چه کاربردی دارد؟
نماد پیش وندی که قرار است درباره ی آن صحبت کنیم هشتگ نام دارد که این نماد از تگ های ابرداده به حساب می آید . کم و بیش در مورد هشتگ آشنایی دارید و در رسانه های مختلف درباره ی آن مطالبی را مشاهده کرده اید. نوشته های کم و کوتاه در وبلاگ های موجود در انواع شبکه های اجتماعی مثل : فیس بوک و Twitter یا +Google نیز با کمک یک و یا چند کلمه ی وابسته ممکن است که تگ شوند .
از ابزاری همانند هشتگ می توانید برای گروه بندی کردن این گونه از پیام های وابسته به هم استفاده نمایید، به این ترتیب افراد می توانند هشتگ های مورد نظر را جستجو کرده و از طریق آن ها به پیام های مربوطه در متن دسترسی پیدا کنند .
# (هشتگ) یک علامت تازه به حساب نمی آید و به آن علامت Number Sign می گویند. در شبکه های اجتماعی مختلف می توان از هشتگ قبل از جمله ها یا در وسط و یا پایان جمله و چسبیده به کلمه ای خاص بهره گرفت ولی آن را نمی توان برای تعداد افزون تر از یک کلمه استفاده کرد . پس اگر شما بخواهید برای بیش از چند کلمه و یا یک جمله هشتگ را به کار ببرید باید تمامی آن کلمه ها را از طریق راهی به هم متصل نمایید.
هشتگ ابزاری کلیدی برای سازمان دهی عکس های شما است. این بخش از برنامه می تواند به کاربران کمک کند عکس های خود را راحت تر بر اساس موضوعات پیدا کنند. بعد از اضافه کردن هشتگ در بخش توضیحات می بینید که چقدر تعامل کاربران بالاتر می رود. هشتگ امکانی همانند سیستم Tagging در امر سئو و طراحی سایت است .
اینستاگرام را بهتر از قبل بعد از طراحی سایت استفاده کنید
– استفاده از مشتریان :
وقتی شخصی از شما خرید می کند از او بخواهید تا از خود به همراه محصول خریداری شده یک عکس تهیه کند و برایتان بفرستد تا آن را در اینستاگرام آپلود کنید. این کار حس خوبی به خود آن شخص می دهد و از طرفی باعث ایجاد اطمینان بیشتری در بقیه افراد می شود و در صورتی خود آن فرد عکس را در حساب خود منتشر کند باعث می شود دوستان او نیز به سمت شما جذب شوند.
– پشت صحنه را غافل نشوید :
اینکه اعضای صفحه اینستاگرام شما بدانند که واقعا چه کسی اداره کننده آن است ایجاد حس اطمینان می کند بنابراین سعی کنید یک عکس با چهره خندان از خودتان و یا محیط شرکتتان تهیه کنید و در یک مناسبت خاص آن را آپلود کنید. مثال در سالروز یک سالگی فروشگاه تان و یا به مناسبت 5000 تایی شدن اعضای صفحه اینستاگرام. البته در آپلود عکس از خودتان زیاده روی نکنید و فقط چند عکس محدود کافی است.
– ایجاد تحریک :
فالوور ها بهترین تبلیغ کننده شما هستند در صورتی که بتوانید به هر نحوی آنها را تشویق به تبلیغ بکنید به نفع شما کار میکنند. برای این کار یکی از بهترین کارها برگزاری مسابقه یا CONTEST است . یک مسابقه اینستاگرامی معموال طوری طراحی می شود که کاربران را تشویق به اشتراک عکس از محصوالت یا محیط یک فروشگاه می کند.
– افراد مهم را فالو کنید :
یکی از راه هایی که افراد پیج شما را فالو کنند این است که شما آنها را فالو کنید، طبق یک تجربه به از هر دو نفری که شما فالو می کنید یک نفر شما را فالو خواهد کرد، هر چند این کار زمان بر است ولی می توانید از این روش برای جذب افراد مهمی که میشناسید استفاده کنید. مثال اگر کسی را میشناسید که می دانید به محصولات شما علاقه دارد حتما او را فالو کنید.
نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید .
اینستاگرام ، بزرگترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس موبایلی است که این روز ها بسترخوبی برای برندسازی ، دیده شدن کسب وکار ها بعد از طراحی سایت است . در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.
در این مقاله قصد داریم تا به اینستاگرام مارکتینگ در طراحی سایت و بعد از طراحی سایت بپردازیم. پس همراه باشید.
بعد از طراحی سایت ، اینستاگرام بهترین بستر دیجیتال مارکتینگ برای کاربران ایرانی
با توجه به فعال بودن و امکان دسترسی به این شبکه اجتماعی قدرتمند و پر طرفدار در ایران شاهد حضور کاربران ایرانی بسیار زیاد و همچنین شرکتها و سازمانهای ایرانی در این شبکه اجتماعی هستیم، تا جایی که مشاهده میشود سازمانهای دولتی، بانکها و مراکز درمانی و عمومی دولتی و خصوصی و همچنین افراد مشهور ایرانی بسیاری در اینستاگرام حضور دارند.
امکان اشتراک گذاری آسان عکس ها و تصاویر مزیت بسیار بزرگی برای کسب و کار ها است (شرکتها، اشخاص، محصولات، معرفی خدمات و … ) این امکان، ثبت رویدادها, کنفرانسهای صنعتی و گروههای کاربری ، محصولات تولیدی، خدمات قابل ارائه و غیره را فراهم کرده و میدان دید آنها را افزایش می دهد. مشتریان دائم و احتمالی، محتواهای نمایشی را دوست دارند بنابراین دقت کنید که در محتواهای بازاریابی خود دائما از عکس و تصویر استفاده کنید.
باید به پروفایلهای تان در شبکه های اجتماعی مانند ویترینی برای کسب و کارتان نگاه کنید. چیزی که اینستاگرام را به عنوان یک ابزار بازاریابی از دیگر شبکه های اجتماعی بهتر کرده است، امکان ایجاد تزئینات و زیباییهای بیشتر است. می توانید با قراردادن تصاویر زیبا از محصولاتتان کاربران را جذب کنید و در این تصاویر، از نورپردازی، رنگها و افکت هایی استفاده کنید که هرچه بیشتر به زیبایی محصول یا پیام تصویریتان بیافزاید. هرچه عکس ها، با کیفیت تر و زیباتر باشند، بهتر است.
دیجیتال مارکتینگ در طراحی سایت با اینستاگرام سرعت بخشیده میشود :
همانطور که مستحضر هستید اساس کار اینستاگرام اشتراک تصاویر است، اما استفاده از عکس بعد طراحی سایت در اینستاگرام چه تأثیری دارد؟
– جلب احساسات: یک محتوای نمایشی به گونهای احساسات بازدیدکننده را تحت تاثیر قرار میدهد که یک محتوای متنی قادر به اینکار نیست. بهواسطه اپلیکشنهایی که اشتراکگذاری عکسها و تصاویر آسان کرده، استفاده از متن در رده دوم اهمیت قرار می گیرد.
– ایجاد صمیمیت: عکسها جنبه خصوصی شرکت شما را نمایان میکنند. اکنون مشتریان دائم و احتمالی می توانند از طریق عکسها و بدون رد و بدل ایمیل با پیغامهای مربوطه با برند شما ارتباط برقرار کنند.
– سرگرمی ها : در دنیای کسب و کار استفاده از اپلیکشنهای اشتراک گذاری تصویر و عکس یک فرصت عالی برای شماست تا مشتریان خود را از طریق مسابقات و سایر کمپین های تصویری به روشی لذت بخش سرگرم کنید.
جالب است بدانید که اینستاگرام :
بیش ار 700 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد!
بیش ار 200 میلیون کاربر فعال روزانه دارد!
حال شما به عنوان یک فروشنده و کسی که می خواهد در تجارت خود موفق باشد چگونه کار تبلیغات را انجام می دهید؟ ترجیح می دهید از بازاریابی سنتی استفاده نمایید یا بازاریابی اینترنتی و یا در این زمینه چه شبکه اجتماعی را مد نظر دارید و چه رسانهای را انتخاب می نمایید؟ قطعا به دنبال رسانههایی خواهید رفت که طرفداران بیش تری دارند و بیش تر مورد توجه کاربران قرار گرفته و پر رفت و آمد تر هستند.
یادتان نرود که طراحی سایت یکی از راه های اعلام حضور در شبکه اینترنت است و برای حضور بیشتر در همه زمینه ها باید مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ نیز بلد باشید
نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید .
منبع:طراحی سایت
درقسمت اول نقش توییتر و دیجیتال مارکتینگ بعد از طراحی سایت به نکاتی اشاره کردیم ، در قسمت دوم به ادامه نکات می پردازیم . در ادامه همراه با طراحی سایت باشید .
بعد از طراحی سایت جذب مخاطب در توییتر یک امر نسبی است و مسلما فرمول قطعی و مشخصی ندارد. ممکن است هر لحظه ایدهای خلاقانه به ذهن شما برسد که باعث جذب چندین فالوئر برای اکانت توییترتان شود. در ادامه سعی کردهایم برخی از مواردی که حاصل تجربه میباشند و میتوانند بر جذب مخاطب شما در توییتر فارسی موثر باشند، را ذکر کنیم.
– پیوسته توییت ارسال کنید :
یکی از عواملی که باعث شناخته شدن برند شما در توییتر میشود توییت پیوسته و دائمی است. البته این امر نباید به شکلی باشد که باعث آزردگی خاطر فالوئرهای شما باشد. ارسال تعداد زیاد و خارج از عرف توییت احتمالا آنفالو شدن را در توییتر افزایش میدهد. این که اعلام کنیم چه تعداد توییت در روز یا هفته برای بیزنس شما کافی است به طور قطع مشخص نیست و بستگی به نوع بیزنس شما دارد. توصیه ما این است که حتیالمقدور روزانه یک توییت را داشته باشید.
– تکنیک فالو/آنفالو به کار نمی آید:
بسیاری از برندها در شروع کار در توییتر شروع به فالو کردن کاربران بسیار زیادی میکنند. این کار علاوه بر این که از نظر کاربران توییتر جالب نیست، باعث میشود توییتر شما را به عنوان اسپمر شناخته و برای فالوئینگهای جدیدتان نوتیفیکیشنی مبنی بر این که شما آنها را فالو کردهاید ارسال نکند. همچنین برخی نیز به طور مکرر به منظور دریافت فالوئر از فالوئینگهای خود و یا اصلطاحا فالوبک به صورت مکرر افرادی را فالو/آنفالو میکنند. این کار در توییتر صورت خوشایندی ندارد و حتی ممکن است توسط کاربران توییتر اکانت شما بلاک و ریپورت شود.
– اسم برندتان را جستجو کنید :
با جستجوی اسم برندتان در توییتر علاوه بر این که میتوانید نظرات کاربران را در مورد خودتان بدانید، میتوانید با لایک کردن توییتهایی که اسم برند شما در آنهاست توجه کاربران را به خودتان جلب کنید و همچنین در صورتی که توییتی نیاز به توضیحاتی از جانب شما دارد توضیحات لازم را اعلام کنید.
– در ژانر توییت کنید:
تعداد کاربران توییتر فارسی کم نیست، اما زیاد پیش میآید که کاربران بسیار زیادی در خصوص موضوع مشخصی (یا به اصلاح توییتر فارسی در ژانر مشخصی) توییت میکنند. سعی کنید ژانرهای فعال توییتر را بشناسید و در بستر این ژانرها توییت کنید تا جذب مخاطب زیادی داشته باشید.
– طنز جوابگوی کار شماست:
بعد از طراحی سایت یکی از جذابیتهای توییتر فارسی ذوق شوخطبعی بسیار زیاد کاربران آن است. اگر بتوانید مقصود مورد نظر خود را به صورت طنز توییت کنید بازخورد بسیار بیشتری خواهد داشت. یکی از اکانتهای توییتر فارسی که در زمینه ارسال توییتهای طنز در ژانرهای فعال توییتر فارسی بسیار معروف است اکانت کبریت توکلی است که توانسته است با این شیوه مخاطب مناسبی پیدا کند.
نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید .
منبع:طراحی سایت