سارین وب دیزاین

طراحی انواع سایت های اختصاصی

سارین وب دیزاین

طراحی انواع سایت های اختصاصی

توییتر و دیجیتال مارکتینگ در طراحی سایت - قسمت اول

دیجیتال مارکتینگ بعد از  طراحی سایت برای دیده شدن سایت و کسب وکار بسیار لازم و ضروریست . در این مقاله و مقالات بعدی درباره نقش دیجیتال مارکتینگ در طراحی سایت  و بعد از  طراحی سایت خواهیم پرداخت . درادامه همراه باشید.

از آنجایی که پیام‌های این شبکه ابتدا از طریق پیامک‌های موبایل منتشر می‌شد و این پیامک‌ها محدودیت ارسال 140 کاراکتری داشتند، توییتر نیز هر توییت را به 140 کاراکتر محدود کرد و این محدودیت همچنان پابرجاست. بسیاری از متخصصان حوزه وب، خلاصه‌نویسی را از دلایل اصلی موفقیت توییتر می‌دانند.

علاوه بر این محدودیت 140 کاراکتری، شما همراه هر توییت می‌توانید عکس و یا فیلم نیز ارسال کنید.

توییتر با شعار  «چه کار می‌کنید؟» (?What are you doing) شروع به کار کرد و رفته رفته با توجه به رویکرد کاربران این شبکه این شعار به  این شعار به «چه چیزی در حال رخ دادن است؟» (?What’s happening) تغییر کرد.

 

توییتر در حال حاضر به بیش از 45 زبان دنیا از جمله زبان شیوای پارسی ترجمه شده است. ترجمه‌های توییتر توسط کاربران توییتر و به صورت داوطلبانه انجام می‌شود و توسط یک تیم نظارتی بر اساس بیشترین ترجمه برای یک عبارت تایید می‌گردند.

شما می‌توانید از طریق پیامک، اپلیکیشن موبایل، نسخه وب و بسیاری از نرم‌افزارهای غیر رسمی که توسط API به سایت توییتر متصل شده‌اند با توییتر ارتباط برقرار کنید.

چرا توییتر بعد از طراحی سایت تاثیرگذار است؟

بدون شک توییتر تاثیرگذارترین شبکه دنیای سایبری بر دنیای حقیقی و حتی بر سایر شبکه‌های دنیای سایبری است. تاثیرگذارترین، نه از این جهت که شبکه‌ی اجتماعی موردعلاقه‌ی نگارنده‌ی این سطوراست، بلکه به این علت که واقعا تاثیرگذار است.

در یکی دو سال اخیر و به خصوص با کمرنگ‌تر شدن فیسبوک توییتر به اولین شبکه‌ی اجتماعی انتشار اخبار در دنیا تبدیل شده است. هرچند که در زمان اوج فیسبوک هم توییتر به علت نوع کاربری و سرعت بیشتری که در انتشار اخبار داشت، گزینه‌ی مناسب‌تری از فیسبوک بود، اما در حال حاضر تقریبا می‌توان گفت بدون رقیب در این زمینه می‌تازد.

بسیاری از افراد معروف در توییتر حساب کاربری دارند. افراد نام آشنای حوزه‌ی فناوری از جمله بیل‌گیتس ، بسیاری از چهره‌های مطرح سیاسی ایران و جهان، بسیاری از هنرمندان معروف ایران و جهان و بسیاری دیگر از افراد سرشناس عضو توییتر می‌باشند.

توییتر بسیار سریع است. هنگامی که کسی توییتی در این شبکه منتشر می‌کند، دنبال کنندگان یا به اصلاح فالوئرهای این فرد در همان لحظه توییت را می‌بینند و در صورت بازنشر یا ریتوییت این توییت، این پیام برای دنبال کنندگان ریتوییت‌کنندگان نیز قابل مشاهده خواهد بود و این روند به سرعت تا گستره‌ی بالایی از کاربران قابل انجام است.

توییت‌هایی در این شبکه وجود دارند که بیش از سه میلیون بار ریتوییت شده‌اند و طبعا توسط چندین میلیون کاربر توییتر دیده شده‌اند. علاوه بر این توییت‌های توییتر محدود به همین شبکه نیستند و در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دیگر از جمله اینستاگرام و برای ما ایرانی‌ها در تلگرام مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در حال حاضر فید بسیاری از کانال‌های فعال و پرکاربر تلگرام از توییتر تامین می‌شود.

اگرچه دسترسی مستقیم به توییتر از داخل ایران میسر نیست، با این حال تعداد کاربران ایرانی این شبکه و میزان فعالیت‌شان قابل توجه است.

از این رو توییتر در تمامی زمینه‌ها از جمله دیجیتال مارکتینگ از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است. تمامی کاربران توییتر به صورت بالقوه دنبال‌کننده حساب کاربری شما در توییتر می‌باشند و در صورتی که عملکرد مناسبی در این شبکه داشته باشید می‌توانید درصدی از این دنبال‌کنندگان بالقوه را به دنبال‌کنندگان بالفعل خود تبدیل کنید.

توضیحاتی در خصوص توییتر، بخش‌های مختلف و اصطلاحات آن

توییتر از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است و اصطلاحات خاصی دارد که منحصرا در توییتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در کل پیچیدگی چندانی ندارد و به سرعت می‌توانید طرز استفاده از آن را فراگیرید.

همانطور که عنوان شد توییتر توسط نسخه دسکتاپ، اپلیکیشن‌های موبایل و بسیاری اپکلیشن و سیستم‌های تحت وب دیگر که توسط API به این شبکه متصل شده‌اند قابل دسترسی است. از جمله اپلیکیشن‌هایی که از API شما را به توییتر مرتبط می‌کنند می‌توان ربات‌های تلگرامی را نام برد. توصیه ما به شما به جهت حفظ امنیت همواره استفاده از نسخه دسکتاپ یا اپلیکیشن‌های موبایل که به صورت رسمی توسط توییتر عرضه شده‌اند می‌باشد.

برای عضویت در توییتر شما نیاز به یک ایمیل، نام کاربری و شماره تلفن جهت دریافت پیامک تایید نیاز دارید. در ادامه به برخی از اصطلاحات متداول این شبکه می‌پردازیم.

‏Tweet:

 همانطور که عنوان شد هر نوشته‌ای که توسط کابران در توییتر منتشر می‌شود توییت نامیده می‌شود. توییت محدودیت 140 کاراکتری دارد و می‌تواند شامل متن، عکس و فیلم باشد.

‏Follow:

 برای این که بتوانید توییت‌های یک کاربر را بخوانید باید کاربر را دنبال و یا اصلاحا فالو کنید. افرادی که شما دنبال می‌کتید Following و دنبال‌کنندگان شما Follower نامیده می‌شوند.

‏Retweet:

 ریتوییت قابلیتی است که باعث بازنشر یک توییت و نمایش آن برای دنبال‌کنندگان فرد ریتوییت‌کننده می‌شود.

‏Timeline:

 تایم‌لاین صفحه‌ی اصلی حساب توییتر شماست که شامل توییت‌های فالوئینگ‌های شما و یا ریتوییت‌های آن‌ها می‌باشد. گاها ممکن است توییت‌های ببینید که ارتباط به فالوئینگ‌های شما ندارند. این توییت‌ها تبلیغاتی می‌باشند و توسط شبکه توییتر برای شما نمایش داده می‌شوند.

‏Mention:

 در صورتی که نام کاربری فردی در توییت شما باشد، شما این فرد را  منشن کرده‌اید. کاربران توسط بخش نوتیفیکیشن از منشن‌ها آگاه می‌شوند. منشن‌ها توسط همه‌ی افراد قابل مشاهده می‌باشند.

‏DM:

 این اصلاح که در توییتر فارسی به دایرکت معروف است، قابلیت ارسال پیام مستقیم به یک کاربر است، بدون آن که دیگر افراد بتوانند آن را ببینند.

روال کلی استفاده از توییتر به این ترتیب است که شما پس از عضویت افرادی را دنبال می‌کنید و اقدام به ارسال توییت می‌کنید. کاربران دیگر با توجه به محتوای توییت‌های شما و در صورت علاقمندی به آن‌ها ممکن است تصمیم به دنبال‌کردن شما بگیرند. تمرکز شما در توییتر باید بر روی افزایش تعداد فالوئرها باشد تا مخاطب مناسبی برای توییت‌های ارسالی خود داشته باشید.

هشتگ در توییتر بعد از  طراحی سایت چه کاربردی دارد؟

هشتگ یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین بخش‌های توییتر می‌باشد. برخلاف بسیاری از شبکه‌های اجتماعی که هشتگ صرفا برای جستجو انجام می‌شود در توییتر کاربرد مهم‌تر دیگری نیز دارد.

اگر در توییتر دسکتاپ‌ لاگین کنید در سایدبار کناری تایم‌لاین بخشی با عنوان موضوعات داغ (در ترجمه فارسی) یا Trends مشاهده خواهید کرد. هنگامی که افراد زیادی به صورت همزمان در خصوص یک موضوع صحبت کنند و در توییت‌هایشان از یک هشتگ مشخص استفاده کنند، موضوع و هشتگ مورد استفاده اصطلاحا ترند خواهد شد. موضوعات ترند توییتر به سرعت مورد توجه رسانه‌های معتبر دنیا قرار می‌گیرند. یک موضوع می‌تواند بصورت تصادفی و بر اثر یک اتفاق و یا به صورت برنامه‌ریزی شده توسط یک اقدام جمعی که در توییتر فارسی اصلاحا طوفان توییتری نامیده می‌شود ترند شود.

شما می‌توانید ترندها را به تفکیک منطقه یا موضوعات مورد نظر خود فیلتر کنید تا فقط موضوعات داغ مورد نظر خود را ببینید و از آن‌ها مطلع شوید.

یکی از موضوعاتی که بسیار در ردیف ترندهای توییتر قرار می‌گیرد هنگام ارائه محصولات جدید کمپانی اپل می‌باشد. با توجه به حجم توییتی که کاربران به صورت همزمان در خصوص این رویداد می‌کنند، به سرعت این موضوع ترند می‌شود و در ردیف اول ترندهای جهانی قرار می‌گیرد.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در ترند شدن یک هشتگ تاثیرگذار است تعداد ریتوییت‌های یک توییت حاوی هشتگ مذکور است. هرچقدر یک توییت حاوی هشتگ تعداد بیشتری ریتوییت شود، امکان ترند شدن آن بیشتر می‌شود.

در سال گذشته چندین‌بار اولین ترند جهانی توسط کاربران ایرانی توییتر تعیین شده است که عموما محتوای سیاسی و انتقادی داشته است.

با در نظر گرفتن توجهی که رسانه‌های مختلف دنیا به توییتر نشان می‌دهند و حجم مخاطبی که این شبکه در خود جای داده است، طبیعتا محل مناسبی برای معرفی برند و دیجیتال مارکتینگ است.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید .


منبع:طراحی سایت

با مشتریان طراحی سایت خود بیشتر از پیش آشنا شوید

بسیاری از شرکت های  طراحی سایت که اول کار خود هستند ، فکر میکنند با  طراحی سایت مشتری کارشان تمام میشود و دیگر کاری بامشتری ندارند . همین اشتباه کافیست تا برای همیشه مشتریان خود را ازدست بدهند  . پس این مقاله را ازدست ندهید . 


تشکز از مشتریان  طراحی سایت را فراموش نکنید

در این جا یک شیوه هست: پیام تشکر بعد از همه سفارش کالاها مشتری ها. اگر اشخاصی از کارت اعتباری خود در  طراحی سایت  شما استفاده نمایند، نظیر یک فرصت برای افزایش فروش کالاها تان است. فرمول قدیمی در بازاریابی RFM یعنی نوآوری، تکرار و درآمد زایی است.

برای مثال، صفحه تشکر ما برای مشتریهای به این ترتیب است که اگر از پیش نیز از سایت ما خریدهایی را انجام داده باشند، تخفیف 200 دلاری دریافت خواهند کرد. این پیام تنها پاراگراف های کمی را از آن خود می نماید و سبب می شود تا مخاطبان به خرید  طراحی سایت  های بیشتری تمایل پیدا نمایند.

این مورد قادر است برای همه کالاها یک طراحی سایت صدق نماید. برای مثال، اگر سفارش شما در طراحی سایت VISTA PRINTERکمتر از 10 دقیقه طول بکشد، تخفیفاتی برای ایجاد کارت بیزنس به شما ارائه می دهند.

اگر کالای ندارید تا در طراحی سایت خود به فروش برسانید، مشکل ندارد. صفحه تشکر قادر است برای خدمات شما نیز به کار رود.


یادآوری مجدد  طراحی سایت برای مشتریان

مورد دیگر این است به مشتری ها، کسب و کار خود را یادآوری نمایید. هر کسی دوست دارد در زمان تولدش و یا سال نو، پیام های تبریکی را دریافت نماید. شما هم نبایست از این امر مستثنی باشید. شاید تنها کسانی که تولد یک فرد را تبریک بگوید، همسر، پدر و مادر و دوستان او است. اما هنگامی که کسب و کار شما در این مناسبت ها به اشخاص پیام تبریک بفرستد، در خاطر آن ها می ماند.

شما قادر هستید تاریخ تولد مشتریهای فروشگاه ساز خود را دریافت نمایید تا در آن روز سورپرایزی را برای شان مهیا نمایید و یا تخفیف ویژه ای به آن ها بدهید.

من در نخستین هر ماه، تاریخ تولد مشتری های خود را در آن ماه فهرست می کنم و به ترتیب برای آن ها پیام تبریک و یا تخفیفات شگفت انگیزی را می فرستم.

مشتریهای همواره بایست بعد از انجام سفارشاتی در سایت منتظر موردهای شگفت انگیزی از جانب شما باشند. توجه به رویدادهای پراهمیت سال نیز قادر است در این زمینه خیلی به شما کمک نماید. نظیر کریسمس، جشن شکرگزاری و غیره. همه این رویدادها در سال برای اکثریت افراد جذابیت دارد و بیشتر تمایل دارند تا خرید هایی را در  طراحی سایت ها انجام دهند.

همه موردهایی که ذکر شد سبب می شود تا نام کسب و کار خود را در ذهن مشتریهای خود ثبت نمایید و سود بیشتری در این راه به دست آورید و یا به عبارت دیگر درآمد بیشتری کسب نمایید. 

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید .


منبع:طراحی سایت

اشتباهات مدیران شرکت ها درباره طراحی سایت ! - آنها چه فکر میکنند؟

مدیران شرکت ها تقصیرات بسیاری را برگردن  طراحی سایت و برنامه نویس می اندازند . در صورتی که این اشتباهی بیش نیست . حال چطور میخواهید اشتباهات  طراحی سایت را برایشان توجیه کنید ؟ پس با  طراحی سایت  همراه باشید تا بررسی کنیم .

خیلی از مدیران اجرایی دارای تصورات غلطی از برنامه نویسی  طراحی سایت  هستند. این تصورات غلط، یک نوع مشکل است، به این خاطر که امروزه کسب و کار ها بیشتر از گذشته به حضور آنلاین شان متکی هستند.

همگی مدیران اجرایی در همگی شرکت های بزرگ و کوچک با این مشکل رو به رو هستند. در این نوشته 6 تصور غلطی که این مدیران اجرایی دارند را بیان می کنیم:

  طراحی سایت آسان است !
مشتری های سایت غالبا یک طراحی سایت 20 صفحه ای ساده همراه با تنظیمات ثبت نام در سایت، پرداخت آنلاین، یک وبلاگ و دیگر ویدجت ها را می خواهند.

طراحی سایت هایی نظیر فیس بوک و CRAIGSLIST احتمال دارد به نظر ساده باشند، اما برنامه نویسی آن ها، زمان بر و خیلی پیچیده است. هر چه طراحی یک سایت ساده تر به نظر بیاید، برنامه نویسی آن پیچیده تر است. برنامه نویسان معتقد هستند که بعضی برنامه نویسی های پیچیده، نیاز به روز ها برنامه ریزی دارند.


 طراحی سایت  را همه انجام میدهند

به جای این که همه کارمندان را در اتاق کنفرانس برای ارائه ایده هایی برای برنامه نویسی طراحی سایت جمع آوری نمایید، تنها اشخاصی که در این زمینه تخصص دارند را گرد هم آورید.

استراتژی بازاریابی مطلب، اسناد تجاری، اهداف تجاری و روند جستجوی مخاطبان در سایت را در این جلسه بیان نمایید. زمان بسیاری را روی برنامه ریزی های راهبردی، ایجادمان پایگاه داده، طرح بندی، طراحی و یا ویدجت ها صرف ننمایید.

بایست  طراحی سایت  را نظیر یک سرمایه گذاری و یک منبع معین و سازگار برای کسب و کار تان در نظر بگیرید. یک تیم طراحان طراحی سایتی را بیابید که کسب و کار تان را درک کنند، پرسش های سازگاری از شما بپرسند و مشتری های راضی و نمونه کارهای موفقی داشته باشند. یک تیم طراحی سایت خوب به شما کمک می کند تا اهداف خود را با توجه به بودجه ای که دارید، مدیریت نمایید و یا راهکار های بهینه ای را برای کسب و کار خود پیدا نمایید. احتمالا این تیم ها به نظر گران برسند، اما سود حاصل از این سرمایه گذاری خیلی زیاد خواهد بود.


هنگامی که یک  طراحی سایت  انجام شد ، همه چیز خاتمه میابد
برنامه نویسی طراحی سایت تنها در یک فعالیت خلاصه نمی شود. هنگامی که طراحی سایت خود را راه اندازی نمودید، این طراحی سایت نیاز به نگه داری و مراقبت دارد. خیلی از شرکت های تجاری و بازاریابی دارای تیم های بخصوصی هستند که روی سایت ها نظارت دارند تا اطمینان حاصل کنند که بدون هیچ مشکلی، حضور آنلاین کسب و کار خود را نظیر همواره قوی حفظ کرده اند.

هر کسی قادر است تجربه کاربری عالی ای را در طراحی سایت به وجود بیاورد.
شما نمی توانید یک طراحی سایت را خودتان طراحی کرده و ایجاد کنید. روی پیشبرد کسب و کار تان و بهبود کالاها و خدمات طراحی سایت تان فوکوس نمایید. کارآموز و یا آشنایان شما هم نمی توانند این طراحی سایت ها را طراحی کرده و بسازند. برای برنامه نویسی یک طراحی سایت یا فروشگاه ساز ، بایست اطلاعاتی بیش از موردهای اساسی داشته باشید، مخصوصا هنگامی که سیستم پرداخت آنلاین را می خواهید در طراحی سایت اعمال نمایید و یا می خواهید سایت را با سیستم داخلی شرکت یا کسب و کار یک پارچه سازی و هماهنگ نمایید.

اندکی از ابزارهای ایجاد طراحی سایت وجود دارند که می توانند برای کسب و کار های کوچک، خیلی عالی عمل کنند. اما این ابزارها نمی توانند برای کسب و کار های بزرگ و پراهمیت، کارآمد باشند.

برای طراحی سایت خودتان، شما احتمال دارد نیاز به یک تیم برای طراحی و برنامه نویسی سایت داشته باشید که مجهز به مهارت های تخصصی در این زمینه هستند. اجازه دهید تا شرکت طراحی سایتی که برای کسب و کار خود گزینش کرده اید، کار خود را به درستی انجام دهد و نتایج خوبی را برای تان به ارمغان آورند.

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید .


منبع:طراحی سایت

برندسازی در طراحی سایت چقدر تاثیر دارد ؟

بعد از  طراحی سایت  برای هرکسب وکاری برند شدن و توجه به آن در فضای مجازی بسیار مهم است . در این مقاله مختصری به برند سازی بعد از  طراحی سایت خواهیم پرداخت .

به همین خاطر است که گرایش ما از پست های وبلاگ و متن ها به استفاده از عکس های تغییر یافته است. به همین خاطر است که رسانه های اجتماعی از قبیل PINTEREST، اینستاگرام و اسنپ چت به وسیله موردهای دیداری که دارند، تبدیل به طراحی وب سایت های اجتماعی موفقی شده اند. در حقیقت، اینستاگرام روزانه پست های بیشتری از توییتر به اشتراک می گذارد.


البته، خیلی از شرکت ها از پیش مطالب جذاب و مفهومی را می ایجاد کردند و بایست این روند را نیز ادامه دهند، اما برای این که  طراحی سایت  و کسب و کار مان قابل توجه باشد، بایست مولفه های دیداری را پست های و مطالب سایت مان بی افزایم که نه تنها سبب جذب بیشتر افراد و افزایش اشتراک گذاری ها می شود، بلکه کمک می کند تا برند و  طراحی سایت  خود را برجسته بسازیم.

احتمالا ایجاد موردهای دیداری اندکی چالش برانگیز باشد، اما در این جا پیشنهاد ها و منابعی هست که می توانید به وسیله این موردهای شروع نمایید و در این مسیر گام بردارید.

رنگ ها و الگوهای  طراحی سایت 
استفاده از الگوهای رنگی و جذاب در  طراحی سایت ، نه تنها توجه مخاطبان را جلب می کند، بلکه پیام قوی و با اهمیتی را نیز برای برند مهیا می نمایند و به سادگی به کاربران ارائه می دهند. خیلی عالی است تا بیشتر از 4 رنگ در طراحی سایت استفاده نکنیم و توجه داشته باشید که همگی این رنگ ها بایست با هدف و پیام طراحی سایت و برند شما مطابقت داشته باشند. توجه نمایید که ترکیبات رنگی مختلف، دارای پیام های گوناگونی هستند.

از منابع آنلاینی نظیر PALETTON.COM استفاده نمایید که قادر است به شما کمک کند تا ترکیب رنگ های مختلف را برای  طراحی سایت  و یا برند خود امتحان نمایید و مناسب ترین مورد را برگزینید. به یاد داشته باشید، روی عملکرد HEX و RGB تسلط داشته باشید تا اطمینان حاصل شود که می دانید هر یک در کدام کسب و کار های پرینتی و دیجیتالی کاربرد دارد.

عکس های  طراحی سایت 
هنگامی که رنگ مناسبی را برای برند و  طراحی سایت  خود گزینش کردید، زمان این است که به گزینش عکس های فکر نمایید. شما به این خاطر از عکس های استفاده می نمایید تا اهمیت پیام و مفهوم پست ها و مطلبهای خود را بیشتر به کاربران نشان دهید.

اگر از عکس های خودتان استفاده می نمایید، مطمئن باشید که یک دوربین با کیفیت و با وضوح بالایی در اختیار دارید. اگر کم بودن تجهیزات دارید، فروشگاه ساز و  طراحی سایت  هایی وجود دارند که عکس های استوکی را برای فروش گذاشته اند.

شما می توانید گزینش های رایگانی نیز در این زمینه داشته باشید، نظیر عکس هایی که در طراحی سایت DEATH TO THE PHOTO هست. اگر بودجه شما کافی است،GETTY IMAGES برای شما وسعت گزینش های بسیاری از عکس های حیرت انگیز را مهیا می کند که برای فروش هستند، اما ارزان نیستند.

اگر می خواهید به جستجوی عکس های و عکس های بخصوصی باشید، بایست از فیلترها و طبقه بندی های مختلفی استفاده نمایید. برخی اپلیکیشن ها نظیر فتوشاپ وجود دارند که می توانند این مورد را در اختیار شما قرار دهند. البته از فیلترها و دسته بندی های موجود در اپلیکیشن اینستاگرام نیز می توانید استفاده نمایید. می توانید از ابزار مورد علاقه من به نام PIXLR –O- MATIC که دارای فیلترها و طبقه بندی های زیاد و ساده ای است نیز بهره ببرید.

طرح بندی  طراحی سایت 
دیگر راه متمایز ایجاد کردن مطالب طراحی سایت و یا برندتان این است که از طرح بندی قوی و ویژهی در طراحی سایت خود به کار ببرید. استفاده از یک طرح بندی مناسب و عالی که درک آن برای مخاطبان و کاربران طراحی سایت تان آسان است، به آن ها کمک می کند که مطالب سایت را همان گونه که شما درک می نمایید، درک کنند.

شرکت مورد علاقه من در این زمینه که طرح بندی های زیبا و عالی را در طراحی سایت خود دارند، CANVA است. این  طراحی سایت  دارای طرح ها و عکس های رایگان نیز هستند و موردهای پرداختی شان نیز خیلی مقرون به صرفه هستند. بعد از گزینش رنگ مناسب و عکس های شگفت انگیز، طرح بندی ویژه و عالی قادر است هویت دیداری یک برند و یا طراحی سایت را بسازد.


تایپوگرافی  طراحی سایت 
هنگامی که می خواهید پیام برند و طراحی سایت خود را ایجاد کنید، سبک فونتی که استفاده می نمایید، به اندازه گزینش رنگ اهمیت دارد. اگر از فونت COMIC DANS در طراحی سایت تان استفاده می نمایید، مطمئنا اثرات منفی بر کاربران خود می گذارید.

در عوض، تحقیق نمایید که کدام فونت سازگار برند و طراحی سایت تان است. اگر از یک فونتی نیز استفاده نمایید که مرورگرها نتوانند آن ها را بخوانند، شما کاربران بسیاری را از دست می دهید. GOOGLE FONT برای یافتن فونت های رایگان خیلی مناسب است و به خوبی با  طراحی سایت  تان مطابقت می یابد.

عکس های بسیاری هر روزه در دنیای اینترنت منتشر می شود، اما ما ترجیح می دهیم که موردهای دیداری را با پست و مطالب متنی خود همراه کنیم، تنها به این خاطر که مشتری های به این طریق بیشتر و سریع تر از خود عکس العمل و عکس العمل نشان می دهند. اگر باور ندارید این نوشته را مطالعه نمایید: نمایش مطلب همراه موردهای دیداری، 43 درصد بیشتر از سایر مطلبها در طراحی سایت موثر بودند و توانستند کاربران را تشویق به انجام عملکردهایی در طراحی سایت کنند.

در پایان، تنها مطمئن شوید که از این پیشنهاد ها و موردهای دیداری موثر، در طراحی سایت و برند خود به کار می برید. از این رو بیشتر می توانید پیام طراحی سایت و برند خود را به کاربران خود منتقل نمایید و آن ها را تشویق نمایید تا مشتری سایت شما شوند. به این ترتیب می توانید نظارگر روز افزون درآمد خود باشید و می توانید کسب و کار و یا طراحی سایتی را تجربه نمایید که خیلی موفق و و در بازار تجاری خود چشمگیر است.

  نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید .


منبع:طراحی سایت

چه اشتباهات مهلکی میتواند در طراحی سایت رخ دهد؟

در  طراحی سایت گاهی اوقات مشکلاتی به وجود می آید که از آن به عنوان اشتباهات مهلک یاد میشود . اگر با این اشتباهات اشنا نیستید این مقاله را ازدست ندهید.

هر دو نظریه بسته به این که چه کسب و کار و حرفه ای دارید، درست است. اما، به چه نحوی در می یابید که کدام مورد سازگار شما و کسب و کار تان است؟ به چه نحوی می توانید مطمئن شوید که شما یک طراح طراحی سایتی هستید که می داند راجع به چه چیزی صحبت می کند و مرتکب خطای نمی شوید؟

در این نوشته خطاهایی که احتمال دارد در  طراحی سایت  مرتکب شوید را برای تان بیان می کنیم. خبر خوش این است که همه این مشکلها دارای قواعد و راهکار هایی هستند که می توانید از آن ها در سایت خود پیروی نمایید. از این رو، شما بایست در هر نوع طراحی سایتی که دارید از این قواعد اساسی استفاده نمایید و هم چنین بایست بدانید که به چه نحوی این موردهای را در  طراحی سایت  خود به کار ببندید.


هم چنین، می توانید از این قواعد برای اطمینان یافتن از این که طراح  طراحی سایت  تان می داند چه کاری انجام می دهد، استفاده نمایید. تنها به این خاطر که یک شخص، طراح سایت خوبی است به این معنا نیست که همه موردهای را راجع به  طراحی سایت  بی نقص می داند. و تنها به این خاطر که برخی  طراحی سایت  انجام می دهند به این معنی نیست که آن ها می دانند به چه نحوی طراحی سایتی را بسازند که بازدیدکننده های به مشتری های سایت تبدیل شوند. به قواعدی که در این نوشته بیان می شود، توجه بسیاری نمایید و اگر لازم است تا به منظور اطمینان یافتن از  طراحی سایت  تان که آیا نتایجی که می خواهید را برای تان به ارمغان می آورند یا خیر، می توانید از این قواعد استفاده نمایید. قواعدی که در این نوشته بیان می شود را درک نمایید و همواره در طراحی سایت خود به کار ببندید.

 

خطای اول: فونت های خیلی کوچک در طراحی سایت
نخستین خطایی که افراد در زمینه ایجاد طراحی سایت خود مرتکب می شوند، استفاده از فونت های خیلی کوچک است.

علت این امر این است که اکثر طراحی سایت ها دارای فونت های کوچک هستند. استاندارد فونت ها حدود 12Px است و همواره همه اشخاص از این اندازه فونت کمک می گیرند.اما به مرور زمان افراد دریافتند که 12px برای خواندن متن در دنیای آنلاین خیلی دشوار است. هنگامی که صفحه نمایش 24 اینچ از صورت اشخاص فاصله دارد، فونت های کوچک احتمال دارد برای خواندن دشوار باشند.

افراد هم چنین دریافتند که شما مدت زمان محدودی در اختیار دارید تا توجه بازدیدکننده های را به خود جلب نمایید. یک تحقیق هم چنین نشان می دهد که شما تنها 8 ثانیه فرصت دارید تا نظر مخاطبان را به خود جلب نمایید. این زمان یک ثانیه کم تر از مدت وقتی است که یک شخص به ماهی قرمز نگاه می اندازد. مطالعات مشابه ای نیز معین می کند که اشخاص تنها 28 درصد کلمه های یک صفحه طراحی سایت را می خوانند.

برای این که نظر مخاطبان را به  طراحی سایت  خود جلب نمایید، بایست موردهای زیر را مراعات نمایید:

1.نوشتن تیتر عالی برای جلب نظر مخاطبان  طراحی سایت .
2. نوشتن مطلبهای عالی برای اینکه آن ها را تشویق به خواندن بیشتر از 28 درصد از کلمه های یک صفحه سایت نمایید.
3. استفاده از یک فونت برای تیتر سایت که به اندازه کافی برای جلب نظر مخاطبان کافی باشد.
4. مطمئن شوید که فونت متن عمده به اندازه کافی برای خوانده شدن سازگار است، از این رو خوانندگان سایت از خواندن متن خسته نمی شوند.
به علات همگی استدلال هایی که در بالا ذکر شد، اندازه فونت متن طراحی سایت ها در چند سال گذشته افزایش یافته است و 14px دست کم ترین فونت استفاده شده در طراحی سایت ها است و حتی برخی طراحی سایت ها نیز از فونت ها بزرگ تر 18px کمک می گیرند.

موردی که بایست به یاد داشته باشید این است که هدف نوشتن متن، خواندن آن است. هنگامی که از یک نویسنده خوب کمک می گیرید و یا خود با دقت و با زحمت زیاد متن سایت خود را می نویسید، بایست مطمئن شوید که این متن ها خوانده می شوند و به وسیله فونت های کوچک، از دید مخاطبان سایت پنهان نمی شوند. هم چنین بایست مطمئن شوید که مخاطبان در خواندن این متن ها با مشکلی رو به رو نیستند.

شما هم چنین بایست به یاد داشته باشید که همگی فونت ها در یک اندازه نیستند. 16 Px از فونت Arial قادر است کوچک تر از 16 Px در یک فونت دیگر باشد. شما احتیاج دارید هنگامی که می خواهید یک فونت را گزینش نمایید، این موردهای را بدانید. از این رو شما به صورت دلخواه یک فونت 19 Px را گزینش نمی نمایید، آن هم تنها به این خاطر که طراحی سایت دیگری از آن استفاده کرده است.

به یاد داشته باشید که فونت فوتر قادر است کوچک تر از قسمت های دیگر باشد و به منزله یک متن فرعی سایت محسوب می شود، اما اگر شما موردهایی نوشته اید که می خواهید افراد و مخاطبان سایت آن را بخوانند، دست کم از 16 Px استفاده نمایید. اگر به حرف من نیز اعتماد ندارید، می توانید نوشته طراحی سایت Smashing را مطالعه نمایید که راجع به این قضییه است: 16 پیکسل برای متن عمده طراحی سایت. هر میزانی کمتر از 16 پیکسل، قادر است خطای بزرگی باشد.

خطای دوم: اسلایدرهای متحرک در طراحی سایت
من هنوز درک نمی کنم که به چه دلیلی خیلی از طراحی سایت ها از اسلایدر های متحرک کمک می گیرند.
آیا آن ها موثر هستند؟ آیا سبب تبدیل بازدیدکننده سایت به مشتری طراحی سایت می شوند؟ آیا برای این که اطلاعاتی را به مشتری های و مخاطبان سایت خود ارائه دهید، مناسب ترین راه هستند؟

در بیشتر مواقع، این گونه نیست.

هنگامی که موردهای متحرک و چرخنده را در طراحی سایت مورد آزمایش قرار دادیم، متوجه شده ایم که راه خیلی ناسازگاری برای نمایش دادن مطالب طراحی سایت است.

بنرهای چرخنده قطعا ناسازگار هستند و بایست به سرعت از طراحی سایت حذف شوند.

به چه دلیلی بایست مخاطبان سایت را با چنین موردهای متحرکی آزار برسانیم و سبب شویم در کنترل این مطلب خیلی ضعف داشته باشند؟ به چه دلیلی نبایست به مخاطبان سایت گزینه ای ارائه دهیم که بیشترین کلیک را در سایت سبب شوند؟

از این رو، به چه دلیلی اکثر افراد از این اسلایدرها در طراحی سایت خود کمک می گیرند، در حالی که خیلی ناسازگار هستند؟

مناسب ترین استدلالی که توانستم به دست بیاروم این است که این اسلایدر های متحرک به نظر جالب و تکنولوژی یافته و مدرن می آید، و برای برنامه نویسان طراحی سایت اجرای این مورد خیلی آسان است. بر اساس این دو استدلال و خاطری که گفته شد، تاجران می گویند: "من یکی از این اسلایدرهای جالب و متحرک را در طراحی سایت خود می خواهم." و طراحان سایت هم موافقت می نمایند، به این خاطر که به نظر مورد جالبی می آید و برای مخاطبان سایت خیلی هم دشوار نیست.

اما تاجران بایست بدانند که آیا این موردهای در طراحی سایت شان موثر است و آیا مناسب ترین راه انتقال اطلاعات و مطلب به مخاطبان سایت م باشد یا خیر. اشخاصی نظیر PEEP LAJA, CHRIS GOWARD, TIM ASH و خیلی از اشخاص دیگری که در زمینه بازاریابی و طراحی سایت مهارت دارند، به این امر معتقد نیستند.
برای حل نمودن این مشکل، شروع به پرسیدن سوال هایی از خودتان نمایید، مناسب ترین راه برای نمایش اطلاعات به جای استفاده از اسلایدر های که در طراحی سایت های دیگر مشاهده می نمایید، چیست؟

هنگامی که موضوع ایجاد یک طراحی سایت می شود، دستورالعمل های زیر را برای گرفتن نتیجه های عالی در این زمینه به کار ببندید:

1.تنها به این خاطر که طراحی سایت های دیگر از اسلایدرها استفاده کرده اند، آن ها در طراحی سایت خود به کار نبرید. (حتی اگر طراح تان این پیشنهاد را به شما کند).

2.ملاحضه نمایید که مناسب ترین شیوه برای نمایش دادن اطلاعات تان در صفحه اول سایت به جای استفاده از اسلایدرها چیست. نبایست کورکورانه از طراحی سایت رقیبان خود کپی برداری نمایید.

3. همواره موردهایی در کسب و کار تان هست که بخواهید تبلیغ نمایید، اما شما می توانید آن ها را در قسمت های دورتر از بالای صفحه سایت به کار ببرید، نظیر پایین صفحه و یا همراه یک دکمه در بالای صفحه طراحی سایت. یک پیشنهاد ویژه از کسب و کار خود گزینش نمایید و آن را در سایت برجسته سازید و بعد باقی کارها را به طراحی سایت و فروشگاه ساز خود بسپارید.

4.به یک هدفی فکر نمایید که می خواهید در طراحی سایت خود اجرا نمایید. روی آن فوکوس کرده و از این هدف برای همگی دکمه های فراخوانی به سهیم شدن در طراحی سایت استفاده نمایید.

حتی اگر مجددا به حرف من اعتماد ندارید، در این جا نوشته هایی هست که می توانید برای اطمینان یافتن از این قضییه، مطالعه بفرمایید:

بنرهای چرخنده در طراحی سایت؟ به آن ها نه بگوید.

پیشنهاد ها و مولفه های چرخنده در طراحی سایت- معضل عمده در صفحه اول طراحی سایت ها.

 

خطای سوم: فونت ها با کنتراست پایین در طراحی سایت
دیگر خطای بزرگ که افراد در زمینه طراحی سایت مرتکب می شوند، استفاده از فونت ها با کنتراست پایین است.

کنتراست پایین به معنی یک فونت روشن در پس زمینه ​آشکار و یا یک فونت تیره در پس زمینه تیره است. من مطمئن نیستم که این مورد آیا در طراحی پرینتی مناسب است یا خیر، اما به هیچ وجه در طراحی سایت ها به طور سازگاری عمل نمی کند.

شما همواره می خواهید تا مطالب طراحی سایت تان تا جایی که می شود برای خواندن آسان باشد. نوشته ای که از طراحی سایت SMASHING در بالا معرفی نمودیم، به ما می گوید که میزان خوانایی یک فونت شیوهن در طراحی سایت برای اشخاص 40 سال نصف اشخاص 20 سال است. این مورد در سن 60 سالگی نیز 20 درصد کاهش می یابد. علاوه بر این، حدود 9 درصد از آمریکایی ها نیز در بینایی خود مشکل دارند.

آیا باز هم با وجود این موردهای واقعا می خواهید خواندن مطالب سایت را برای بازدیدکننده های سایت تان دشوار ایجاد کنید، مخصوصا هنگامی که به زحمت آن ها را به طراحی سایت خود تشویق کرده اید؟

فونت با کنتراست پایین همواره ایده بدی در طراحی سایت ها است.

شما همواره می توانید این مشکل را با استفاده از فونت هایی با کنتراست بالا حل نمایید. اگر پس زمینه تیره است، فونت گزینشی بایست روشن باشد و اگر پس زمینه ​روشن است، فونت بایست تیره باشد.

من در این زمینه نیز یک گام جلوتر رفته ام. همواره در کنار رنگ سیاه و سفید، ترکیب رنگ های نادری به کار می رود که برای متن طراحی سایت سازگار است. برخی زمانها طراحان از فونت خاکستری روشن تر در پس زمینه سفید و یا از فونت آبی ​روشن در پس زمینه آبی تیره کمک می گیرند.

 

 نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید .